Een mooi gelijk spel met twee zeer tevreden partijen: Kampong verlengt graag het sponsor contract met Heineken op een sportieve basis. De kracht van het merk Heineken past perfect bij alles waar Kampong voor staat: plezier, partnership en maatschappelijk verantwoord. Inzet binnen het nieuwe contract wordt, in samenwerking met de horecapachters, de focus op HEINEKEN 0.0 ; het eerste smaakvolle alcoholvrije bier dat past bij de doelstelling van Kampong om bewust om te gaan met drank en voeding.
Zo start bij Kampong de pilot waar HEINEKEN 0.0 op tap wordt aangeboden, ook werken we aan meer zichtbaarheid van HEINEKEN 0.0 in en om het pand. Wij kijken uit naar een volledige opening in juli a.s. waarbij de tap weer vol open kan, vanaf maart zal er hopelijk al op beperkte schaal meer mogelijk zijn.
Op de foto heffen Joost van den Oever van Heineken, Sandra van Loon-Vercauteren en Engel Koolhaas van Federatie Kampong verantwoord en helder het glas op een mooie samenwerking.